Foto Flip Knibbe

Fotograferen

Een prachtige hobby. Spelen met licht, scherptediepte, kleur of zwart/wit, net even anders het dagelijkse om ons heen in beeld brengen. Bijna iedereen fotografeert wel eens. Op authentieke rolfilm of digitaal, met een telefoon, systeemcamera of spiegelreflexcamera, zelf afgedrukt op barietpapier of besteld en afgedrukt via de webwinkel. Alles is mogelijk. Iets voor u om gezellig in clubverband uw fotografische kennis en kunde op ontspannen en leerzame manier te vergroten? Fotoclub de Sluiter is dan de club voor u. Mogen wij ons even aan u voorstellen?

Wie zijn wij?

Fotoclub de Sluiter richt zich al vanaf 1965 op alle soorten fotografie. Zowel zwart-wit als kleur en zowel analoog als digitaal. Maar eigenlijk fotograferen alle leden tegenwoordig digitaal. De club telt ongeveer vijfentwintig leden, zowel vrouwen als mannen. Op een clubavond zijn gemiddeld circa twintig leden present.

Faciliteiten

De club heeft eigen kunstlichtapparatuur. Ideaal voor doe oefen-avonden zoals de portretavonden of table-top fotografie.

Wat doen we?

Fotopresentaties tijdens clubavonden met gefundeerde feedback van de leden, fotografie op andere locaties, Doe oefen-avonden onder meer met portretfotografie, flitstechnieken, stillevens, technische uitleg, uitwisselen foto-ervaringen in ontspannen, open sfeer etc. Daarnaast hebben we elk seizoen wel een lezing op het programma.

Lidmaatschap

De eerste vier avonden zijn gratis bij te wonen en bedoeld om kennis te maken met de club. Een prima gelegenheid om vrijblijvend vast te stellen of de activiteiten en sfeer in onze club je aanspreekt. Na de kennismakingsperiode gaat het lidmaatschap pas in. De contributie is 60 euro per jaar.

Clubavonden

Donderdagavond om de veertien dagen in Buurtcentrum De Poelenburcht, Weerpad 1, 1504NX in Zaandam. 075 - 614 0703. Aanvang 20.00 uur. (het programma duurt tot circa 22.00 uur). Zie onder programma voor de juiste datums.